Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

"Ειμαι περηφανος που δεν ειμαι γερμανος....κρεμαλα στη ναζι πουτανα..."

Ανοιξα σημερα τον υπολογιστη.Με το που ηρθαν τα μεηλ,ο πυργος του Pc αρχισε να βγαζει σπιθες και να βρωμα σαν ραδιενεργο σκατο.Ανοιξα τα μεηλς μου και βρηκα ενα κειμενο-αριστουργημα της λαικης μαλακιας με τον ευφανταστο τιτλο «ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ.....KΡΕΜΑΛΑ ΣΤΗΝ ΝΑΖΙ Π0ΥTΑΝΑ...»
Δεν αντισταθηκα στον πειρασμο και εκατσα να δω ενα-ενα τα points του συγγραφεα.
Τα capslock ειναι καποιες παρατηρησεις μου.
Εντζου!

ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ.....

KΡΕΜΑΛΑ ΣΤΗΝ ΝΑΖΙ Π0ΥTΑΝΑ...




1) Πίνω νερό όταν διψάω και μπύρα όποτε θέλω διότι το νερό εμφιαλωμένο ή βρύσης δεν είναι ούτε… στυφό, ούτε άνοστο, ούτε πανάκριβο.

Ενω ας πουμε τα απηρχαιωμενα δικτυα υδρευσης απο αμιαντο,τα λασπωμενα νερα γεωτρησης, ο υδροφορος οριζοντας με νιτρικα και αλλα δηλητηρια ειναι καλυτερα.Πιες απο τη βρυση στο Ηρακλειο και θα ζησεις 100 χρονια! Παπαρα!

2) Με χοντρές, αθλητικές, λευκές κάλτσες φορώ αθλητικά παπούτσια και όχι σανδάλια…

Ναι .ειδαμε τι μαγκας εισαι με τα γυφτοβαλκανια μοκασινια που φορας οταν κουνιεσαι με τις ξεκωλιαρες φιλες σου και τους υπολοιπους αποτυχημενους σκυλαδες στα μπουζουκια.


3) Δε μου χρειάστηκε ποτέ να στήσω μνημείο – υπόλειμμα κανενός τείχους αίσχους για να μου θυμίζει κατάπτυστη διχοτόμηση του έθνους μου, φοβούμενος πιθανή επανάληψη στο μέλλον.


Ναι,ενω οι επιγραφες στους ταφους «δολοφονηθηκε απο κομμουνιστοσυμμοριτες» ειναι μνημειο ειρηνης και ομονοιας.


4) Έχω θετική σκέψη, αισιοδοξία, ελπίδα και πίστη και χωρίς να καταναλώσω απίστευτες ποσότητες αλκοόλ.


Με το ΔΝΤ στη χωρα και εγω ειμαι πολυ αισιοδοξος:Οτι θα σου παρουν το σπιτι , μαζι και τον υπολογιστη για να μη γραφεις αλλο αυτες τις μαλακιες.Και οι υπολοιποι Ελληνες ειναι το ιδιο αισιοδοξοι με σενα.Αυτοκτονουν απο χαρα!!!


5) Δεν πιστεύω σε φυλετικές ή άλλες ανωτερότητες, αλλά στο σεβασμό της αξίας και στην προστασία κάθε ανθρώπου.
Συμφωνω.Απλα ο μεταναστης για σενα δεν ειναι ανθρωπος.




6) Δεν προκάλεσα δύο δηλωμένους, κι έναν τρίτο υποβόσκοντα, παγκόσμιους πολέμους.


Ναι.Κατηγορησε τους και για τις αρκουδες και τα μαμουθ που σκοτωναν προιστορικα.


7) Δεν αιματοκύλησα την ανθρωπότητα, δε σκότωσα αμάχους, δεν κατεδίωξα φυλές ή άλλα έθνη, δεν έστησα στρατόπεδα συγκέντρωσης, δεν υπέταξα λαούς, δε ρήμαξα χώρες.

Για την παρασκευή σαπουνιού περιορίζομαι στη χρήση ελληνικού ελαιολάδου.

Πρωτον:η χωρα σου συμμετεχει στο νατο και βοηθα στην εξοντωση λαων.Δευτερον:Δε χρειαζεσαι κυρηξη πολεμου.Αμαχους σκοτωνεις καθημερινα και καταδιωκεις το καθε τι διαφορετικο με τους χρυσαυγιτες φιλους σου,που μπορει να αποδοκιμαζεις δημοσιως,αλλα βαθεια μεσα σου νοιωθεις μια ευχαριστηση,γιατι τα μμε σου πλασαραν οτι οι ξενοι φταινε για ολα.Φτωχομπινε ρατσιστη.Σκυψε τωρα και πιασε το σαπουνι που σου πεταει ο Παπανδρεου και ο Σαμαρας τοσα χρονια.


9) Δε χρωστάω πολεμικές αποζημιώσεις και κατοχικά δάνεια.


Χρωστας σε μενα τη ζωη μου ρε μαλακα , ρε κωλοπαιδο.Που με αναγκαζεις να λουζομαι τους αλητες που μας κυβερνουν τοσα χρονια.


10) Δεν σφετερίστηκα ξένους πολιτισμούς κι αρχιτεκτονικές τεχνοτροπίες (γιατί διέθετα δικούς μου), δεν κατέκλεψα αρχαιότητες, δεν υφάρπαξα αγάλματα και θησαυρούς.


Ειδα και τα γυφτομινιμαλ σπιτι των νεοελληνων..Μες το αρχαιοελληνικο πνευμα ειναι. Σαπιε..


11) Δεν είμαι απόγονος του Αδόλφου Χίτλερ.


Εισαι απογονος του Οιδιποδα,του Παπαδοπουλου και του Πατακου.


12) Κάνω την αυτοκριτική μου. Αργά, ανώφελα, άκαιρα ίσως. Έχω κάνει λάθη, πολλά και μοιραία, πλην όμως τ’ αναγνωρίζω και πολεμάω. Όπλα δεν καταθέτω, άλλωστε, δεν το έκανα ποτέ (θα το θυμάσαι άσπονδε φίλε γερμανέ, όταν γύρευες να με λειώσεις με τη μπότα της βέρμαχτ…). Κριτής των πάντων, διαιτητής και νταβατζής δε χρήζομαι. Δε μου ταιριάζει ο ρόλος ούτε του δοσίλογου, ούτε του χαφιέ.


Κανεις την αυτοκριτικη σου σαν τη Ντορα «το μεγαλυτερο ελαττωμα μου ειναι η ειλικρινεια μου».pathetic!Το οτι δεν αναγνωριζεις τα λαθη σου και το οτι εισαι ανικανος να κανεις αυτοκριτικη φαινεται απο το παιδαριωδες κειμενο που συνεταξες,γελοιε.


13) Χαμογελώ και στη χαρά και στην απόγνωση. Ξέρω, σε προβληματίζει, άσπονδε φίλε γερμανέ, αλλά τι τα γυρεύεις… Είναι στο DNA μου το γέλιο, δουλειά δική μου!


Ο ηλιθιος μπορει να χαμογελα και στο βιασμο του,τι να λεει αυτο?ΧΕΣΤΗΚΕ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕΕΕΕ.

14) Επάνδρωσα τις βιομηχανίες της Γερμανίας με φιλεργατικούς, φιλότιμους, φιλήσυχους Έλληνες μετανάστες (γκασταρμπάιτερ) κρατώντας τους τεμπέληδες, ανεπρόκοπους κι άχρηστους στη χώρα μου.
Επειδη ενα μεγαλο ποσοστο απο τους αιμομικτες συγγενεις και φιλους σου ειναι αχρηστοι και ανεπροκοποι , δεν παει να πει πως ειναι ετσι ολοι οι Ελληνες.


15) Διέδωσα σε όλους την αξιοπιστία των Siemens συσκευών γερμανικής κατασκευής και χρεώθηκα το σκάνδαλο του χρηματισμού, της μίζας και της δωροδοκίας, αφού έκανα γαργάρα την ευθύνη του γερμανού που δωροδόκησε. Η ενοχή βαραίνει μόνον εκείνον που δωροδοκεί; Μάλλον…


Η Ζημενς ειναι πολυεθνικη και χεστηκε για σενα και τη διαφημιση που θα της κανεις.Επισης,αν εσυ εισαι ΜΑΛΑΚΑΣ , οπως σου ξαναγραψα πιο πανω,  και ψηφιζες ολα αυτα τα χρονια απατεωνες,μιζαδορους και κλεφτες, βουλωνε το στομα σου με την πουτσα σου και ψοφα.


16) Χαίρομαι και τον ήλιο και τη θάλασσα της μεσογείου… Κλισέ, αλλά αληθές. Κι έχω μια μικρή υποψία ότι σ’ ενοχλεί, άσπονδε φίλε γερμανέ…


Ναι,Ειδικα οταν πλακωνεσαι στα λαδια,υποαναπτυκτε,παθαινεις καρκινο και μετα παιρνεις κι αλλα φαρμακα απο τη μπαγιερν,πολυυυυυ τον ενοχλει!


17) Στην ταβέρνα κερνάμε (άγνωστη έννοια)…. Ποτέ ρεφενέ, ποτέ ο καθένας τα δικά του, ποτέ κομπιουτεράκι – γερμανικό σύστημα, όπως είθισται να λέμε εμείς οι ταπεινοί οφειλέτες σου.


Ναι στη Γερμανια δεν κερνανε.Βγαζουν βιβλια πιθανοτητων / στατιστικης και επιμεριζουν το κοστος ανα καθημενο. Μιζερε! Το οτι η μοναδικη φορα που αφησες φιλοδωρημα σε γκαρσονι ειναι οταν σουπεσε ενα δεκαλεπτο και ντρεποσπουν να σκυψεις να το πιασεις,για να το παιξεις κουβαρντας,ειναι και αυτο στα πλαισια της μεγαλοψυχιας σου γελοιε?


18) Δανείζομαι, δεν αντιλέγω. Πληρώνω ακόμη τις πληγές παλιών και πρόσφατων κατακτητών που θώπευαν στο λίκνο τους οι χώρες οι δήθεν προοδευμένες κι αξιοζήλευτες, με μηχανισμούς, συστήματα, προγράμματα σαν τη δική σου.


Δε μπορεις να κανεις διαφορετικα σε αυτο το οικονομικο συστημα ΗΛΙΘΙΕ.Δε μπορεις να μη δανειστεις.Το επελεξες? Λουσου το τωρα. Ανοιξε κανα βιβλιο , αντι να συντασσεις κειμενα επιπεδου ελευθερης ωρας..


19) Δε σκύβω το κεφάλι, κι είναι κουσούρι μου. Θα βόλευε καλύτερα να προσαρμοζόμουν στο νταχάου ή το άουσβιτς… Τι σου θύμισα τώρα;;;


Μου θυμισες οτι παιρνεις πιπες σε επαρχιωτες πολιτικαντηδες για τα ρουσφετια σου και κανεις τα στραβα ματια για να μη χασεις τη δουλεια σου καθημερινα.


20) Το γλωσσικό μου ιδίωμα μου επιτρέπει να προφέρω οποιαδήποτε ομιλούμενη γλώσσα χωρίς να αντηχεί διαταγή, επιβολή ή κακόηχη προφορά.


Ναι μονο που στους ξενους το "καμ γουιδ μι για να τη βρεις" ακουγεται σαν ξεκουρδισμενος πουστης αναλφαβητος.


21) Δεν επέλεξα την Αγγέλα. Μου την επέβαλαν. Μα τι φάτσα; Προτιμώ τα playmobil…


Φαε τοτε στη μαπα τον Καραμανλη,τον Παγκαλο,τον Καμμενο και τον Αιβαλιωτη που ειναι μοντελακια..


22) Δεν αποδίδω στους άλλους, και δη στους Έλληνες, τις ευθύνες για όλα τα δεινά από γεννήσεως κόσμου.


Οχι βεβαια,απλα το κανεις με τους Γερμανους.


23) Δε συνοδεύω όλα τα πιάτα μου με βραστό λάχανο, βραστές πατάτες και λουκάνικο…Έλεος, λίγη φαντασία δε βλάπτει…


Τα συνοδευεις με πιτα του παππου, απλμπηζ και πιτσα χατ που ειναι αγνες ελληνικες γευσεις.


24) Διαθέτω ανοιχτά καταστήματα γιορτινές ημέρες, αν και τεμπέλης, για να προσφέρω καφέ ή φαγητό…


Να το προσφερεις αφιλοκερδως 6ευρω η χωριατικη και 10 ευρω η χοιρινη?Βαλτα στον κωλο σου.


25) Γιορτάζω κι άλλες μέρες πλην Χριστουγέννων, σε πείσμα των καιρών, της κατοχής, της ύφεσης και της εξαθλίωσης.


Οκτομπερφεστ ΔΕΝ εχεις.Κατσε πανω!


26) Υποθάλπω πρώτα τους συνανθρώπους μου και στη συνέχεια τα ζώα.


Γελοιε,σουχω νεα: «Υποθάλπτω σημαινει : συντηρώ ή τροφοδοτώ κρυφά κάτι το οποίο είναι ή θεωρείται κακό (νοσηρή κατάσταση, μίσος κτ뻨
Τραβα γαμησου και ανοιγε κανα λεξικο που και που!!!


27) Έχω οικογένεια σφιχτή γροθιά. Ενοίκιο δεν πληρώνω στους γονείς μου, παρότι ζω μαζί τους, κι ας ενηλικιώθηκα προ πολλού. (Φρόντισαν άλλοι να μην μπορώ να ζήσω μόνος).


Ναι ειναι το dna του Οιδιποδα που λεγαμε παραπανω.


Ένα παράπονο έχω μόνο:

Συναίσθηση δεν έχω της αξίας μου, της ιστορίας, της δύναμής μου, των δυνατοτήτων, των αξιώσεων, της μεγαλοσύνης μου. Κι εδώ είναι που δεν έχεις φταίξει μόνον εσύ, άσπονδε φίλε γερμανέ… Έφταιξαν άλλοι, μαζί ή πριν από σένα…. Ο τελευταίος λόγος, όμως, είναι δικός μου, δεν αργεί κι είναι προς όλους σας….

Το φιναλε σου δειχνει τις επιρροες σου.Λιακοπουλος,καζαμιας,εντυπα της Φ.Ο.Σ.
Κοινως εισαι για τον πουτσο καβαλα φιλαρακι.Και ειστε πολλοι δυστυχως...

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ.Η ΚΡΕΜΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.