Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Ειμαι χιπης και το κεφι μου θα κανω.

"Ειμαι χιπης και το κεφι μου θα κανωωωωωωωω
 και θα πιω λιγο μπαφο παραπανωωωωωωωωωω"

Πολλες οι αντιδρασεις για τη σταση του ΚΚΕ εναντια στα ναρκωτικα απο "αριστερους" της πουτσας που η "αριστεροσυνη" τους φτανει μεχρι την ακρη του μπαφου τους.
Σημερα που πρεπει να'μαστε πιο ξυπνιοι απο ποτε, υπαρχουν ακομα νεοι ανθρωποι που υποστηριζουν το μετρο μερικης αποποινικοποιησης ναρκωτικων.
Ενα μετρο που προσπαθουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ να περασουν με νυχια και με δοντια για την περαιτερω αποχαυνοποιηση του λαου.. εε.. Οχι "του λαου" το χρησιμοποιει το κουκουε,"του κοσμου" ηθελα να πω!!

Βρωμοζωα ξυπνατε.
Οι μπαφοι που αγοραζετε με τα λεφτα του μπαμπα νεκρωνουν ακομα περισσοτερο το μουχλιασμενο σας μυαλο. Ασε που τα λεφτα του μπαμπα σας σιγα-σιγα θα μειωνονται και οταν ερθει η ωρα να βγειτε στην αγορα εργασιας, αν δεν εχετε ψοφησει απο ηπατιτιδα η μαλακυνση εγκεφαλου, θα προσγειωθειτε ανωμαλα στην πραγματικοτητα.


Να παιζετε τον πουτσο σας διπλα σε ενα μολυσμενο ποταμι, ακουγοντας Μπαμπη Μαρλεη ΔΕΝ ειναι επανασταση ,ειναι αργος θανατος. Ειστε ο καλυτερος πελατης του συστηματος μαγκες. 












Χιλιες φορες να κανω "παρελασεις" με αλλους βαρεμενους και να'μαι καθαρος. 
Θα ειμαι ετοιμος οταν χρειαστει.