Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

το ελληνικό τραγούδι της eurovision 2011 είναι σατανιστικό!!!

Η eurovision είναι ένας ευρωπαικός , μουσικός διαγωνισμός που έχει τις ρίζες του στον αρχαίο ελληνικό θεσμό του "γυροβυζίου" . Το γυροβύζιον ξεκίνησε τον 13ο αιώνα πΧ, και διεξαγόταν στην Ελευσίνα, την πρώτη σελήνη του καλοκαιριού, όπου τριχωτοί άντρες τραγουδούσαν, τραβώντας τα βυζιά τους και ο νικητής έτρωγε γύρο.
Ας αφήσουμε όμως τα ιστορικά και ας πάμε στο σήμερα..



Το φετινό τραγούδι της Ελλάδας ονομάζεται "watch my dance" και το τραγουδά ο Λούκας Γιώρκας.
Το προκλητικό όνομα του ερμηνευτή βγαίνει από την έκφραση: "look ass, your cash " και προτρέπει τους βάρβαρους ευρωπαίους να έρθουν, να δουν ελληνικούς κώλους και να γαμήσουν , όποιον διαλέξουν.
Το πιο σημαντικό όμως είναι οι στίχοι του τραγουδιού και τα κρυφά, σατανιστικά μυνήματα που περνούν!!!
Πάμε να αναλύσουμε τους στίχους:

Δες τον χορό μου

Γεννηθηκα τοσο προδωμενος
Ποιος ειμαι? τι θα γινω?
Τι εχω δικο μου στη ζωη?
Μονο τον ουρανο και τη θαλασσα
Οχι δεν θα τα παρατησω
αυτα ειναι η δυναμη μου, η αποδειξη μου
Μην πιστευεις οτι ακους
Γιατι η αληθεια τους σκοτωνει την αληθεια σου

Το καθηκον που εχω ειναι ο πολεμος μου εναντιον του φοβου
και σε θελω μαζι μου, ναι σε θελω τοσο κοντα

(ο σατανάς παραδέχεται πως καθήκον του είναι ο πόλεμος απέναντι στο φόβο -δηλαδή "σεβασμό"- στο Θεό και καλεί τους ανθρώπους να γίνουν σατανιστές και να συμπορευτούν μαζί του)

Κοιτα τον χορό μου "Κεφαλι ψηλα, Χερια σαν φτερα" και θα πεταξω
Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!

(εδώ ο Οξαποδώ προσπαθεί να εντυπωσιάσει τους ανθρώπους με το σατανικό χορό του και και σιγά-σιγά αποκαλύπτει την πραγματική μορφή του.. "χέρια σαν φτερά" και αρχίζει να φτερουγίζει με τα "χέρια ανοικτά" - όπου εδώ κοροιδεύει σαφέστατα, τον Εσταυρωμένο)

Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά
τους φόβους όλους καίει μοναδικά.
Tα βήματά μου κάνω ως το Θεό
κι αν πέσω εγώ ξανά θα σηκωθώ

(Εδώ αποκαλύπτει τη φωτιά της κολάσεως που καίει μέσα του και πως φτερουγίζει να πολεμήσει το Θεό και αν ξαναπέσει -έκπτωτος άγγελος-, θα ξανασηκωθεί.)

Εχω ακουσει πολλες λεξεις
Μα ακομα δεν θα ξεχασω
Την γλωσσα του σωματος μου
τον ηχο του φτερουγισματος της καρδιας μου
Ετσι μενω ζωντανος
Και οι απωλειες μου δεν θα αφησουν
την ψυχη μου να εγκαταλειψει


Το τραγούδι αναφέρεται στο σατανά και την πτώση του από τον παράδεισο. Είναι ξεκάθαρο!!Για όσους έχουν αμφιβολία για τα λεγόμενα μου, τους προκαλώ να ακούσουν προσεκτικά στο 0:41 και στο 1:37 που ακούγονται περισσότερες της μιας, φωνές να ουρλιάζουν!!!
Επίσης, μαζί με τον LookAss YourCash, τραγουδά ο Stereo Mike, Που σύμφωνα με πηγές μας από το Βατικανό , είναι μετενσάρκωση του Anton Lavey.

O Ελληνικός λαός τώρα ξέρει!!! Και καθήκον του είναι να ξεσηκωθεί και να κάψει τους αντίχριστους!!!